دلایلی که باعث میشود زبان انگلیسی را یاد نگیریم!

آیا فکر می کنید انگلیسی به صورت فوری در زندگی مورد نیاز است؟ آیا برای یادگیری زبان انگلیسی قدم هایی برداشته اید و اولین قدم را در یادگیری زبان برداشته اید ، اما به زودی انگیزه خود را از دست داده و به این نتیجه رسیده اید؟ انگلیسی یاد نمیگیرید؟
 
باید بگویم که شما تنها نیستید. بسیاری از زبان آموزان ، حتی پس از گذراندن چند دوره زبان یا حتی چند ترم تحصیل ، به این نتیجه رسیده اند که قادر به موفقیت در این مسیر نیستند و یادگیری زبان انگلیسی را کنار می گذارند و این مسیر را کاملا کنار می گذارند ، اما آیا این راه حل است؟ درست است؟
 
واضح است که نه
 
در دنیای امروز تقریباً همه باید یک زبان خارجی مانند انگلیسی را بفهمند که سومین زبان پرکاربرد در جهان و یک زبان بین المللی است.
 
بنابراین ، با دانستن اینکه پاک کردن فرم مشکل کمکی به شما نمی کند ، باید موانع و دلایل عدم یادگیری زبان انگلیسی را پیدا کرده و آنها را بشناسید و سپس برای حل آنها اقدام کنید.
 
خواهید دید که نتیجه دلخواه بدست می آید. با این حال ، از آنجا که همه زبان آموزان موانع تقریباً یکسانی در یادگیری زبان انگلیسی ندارند ، در زیر دلایل و دلایل عدم یادگیری زبان انگلیسی ذکر شده است.
 

زمان مناسب برای مطالعه و یادگیری زبان انگلیسی را پیدا کنید

 در دنیای پرمشغله امروز ، بیشتر مردم وقت آزاد برای کارهایی مانند تحصیل انگلیسی ندارند. به همین دلیل است که حتی اگر آنها بتوانند برای او وقت بگذارند و در کلاس های زبان شرکت کنند ، فکر می کنند فقط زمان کافی است. بنابراین آنها باید با زمانی که در کلاس می گذرانند به نتیجه مطلوب برسند.
 
باید بدانید که باید زمان کافی را برای یادگیری زبان انگلیسی بگذرانید ، اما این بدان معنا است که باید روزانه مقدار مشخصی وقت بگذارید.
 
حتی اگر فقط یک چهارم ساعت وقت آزاد دارید باید سعی کنید تا حد ممکن از وقت خود استفاده کنید. به من اعتماد کنید ، اگر فقط یک ربع از روز ، حتی دو یا سه بار در روز را سپری کنید ، به زودی پیشرفت زیادی در یادگیری زبان انگلیسی خواهید دید.
 
در مقاله ، دلایل عدم یادگیری زبان انگلیسی ، گفته های من در قالب استفاده مفید از زمان های مرده ارائه شده است ، و به طور کامل توضیح داده شده است ، که خواندن آن را قطعاً توصیه می کنم.
 
اما اگر به طور مداوم به دنبال یک فرصت مناسب مطالعه هستید و می خواهید دو ساعت به عنوان مثال برای این کار اختصاص دهید ، ممکن است حتی در عرض یک هفته چنین فرصتی پیدا نکنید و انجام آن را به طور مداوم به تعویق بیندازید.
 
با این حال ، باید از فرصت های کوتاه استفاده کرده و به درستی از آنها استفاده کنید تا ببینید نه تنها از یادگیری انگلیسی خسته شده اید ، بلکه هر روز نیز آن را تمرین می کنید.
 
 

برای یادگیری زبان انگلیسی کتاب می‌خوانید!

خوب است بدانید که یادگیری زبان انگلیسی مانند یک درس فیزیک نیست ، جایی که شما فقط می توانید تئوری ها را با یک کتاب و تمرینات آن مطالعه کنید. انگلیسی شامل چهار مهارت است: نوشتن ، صحبت کردن ، گوش دادن و خواندن.
 
برای دستیابی به بالاترین سطح دانش انگلیسی و یادگیری عمومی ، باید چهار مهارت را با هم توسعه دهید. با خواندن یک کتاب ، مهارت خواندن و نوشتن خود را تا حدی تقویت خواهید کرد.
 
در نتیجه ، فقط با خواندن یک کتاب نمی توانید به جلو حرکت کنید. البته این بدان معنا نیست که شما به هیچ وجه کتاب نمی خوانید ، اما علاوه بر مطالعه کتاب ، دانشگاهی یا غیر دانشگاهی ، از منابع دیگر ، به ویژه منابع دیداری و صوتی ، فیلم ها ، پادکست ها ، اخبار روزانه و بهترین منابع گوش دادن به زبان انگلیسی. تا حد امکان استفاده کنید.
 

بهانه گیری یکی از مهمترین دلایل عدم یادگیری زبان انگلیسی است

 فرقی نمی کند یک هفته ، یک ماه یا حتی یک سال انگلیسی بخوانید.
 
اگر در هر زمان این سوال در ذهن شما ایجاد شده است که پاسخ شما به این سوال یکی از دلایل زیر است ، باید بگویم که این چیزی بهانه ای نیست و لطفاً از این پس همه این موارد را حذف کنید.
 
اگر فکر می کنید دلیل یادگیری زبان انگلیسی به سن شما بستگی دارد ، باید بگویم که این کاملا ناعادلانه است.
 
اگر فکر می کنید من باید از کودکی انگلیسی یاد بگیرم ، و اکنون این از توان ذهن من خارج است ، این دلایلی است که می توانید خود را متقاعد کنید که نمی توانید کاری انجام دهید و فقط وجدان خود را آرام کنید. !
 
افراد زیادی هستند که از سنین بالاتر شروع به یادگیری زبان انگلیسی و حتی زبان های دیگر می کنند و بسیار موفق هستند. بالاخره پاسخ سوال شما سن شما نیست. لطفا به دنبال راه حل دیگری باشید.

[ بازدید : 27 ]
[ جمعه 7 آذر 1399 ] [ 1:18 ] [ درسا قائدی ]
تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست
بستن تبلیغات [x]